1621annesi evet bende de olmustu. Onlar tıkanıklık yapiyor ucu kapali oldugu icin bu sefer gogus bosalmiyor. İlkinde antibiyotik ve doktorun verdigi kremi kullanmistim tekrarladi. Sonrakinde enjektör ucu ile o deriyi deldim
biraz canim acidi ama tikaniklik olmadi bir daha
benim ki şöyle birseydi;
yanlis yonlendirmis olmayim bir bakin