busrasilra14 ben 5 aylıkken uyku eğitmine başladım kademeli ilerledik.bebeğim beşikte bile yatmıyordu yatak odasında benimle birlikte uyuyordu.önce beşikte yatırdım,sonra kendi odasına geçtik o yatağında ben yerde yattım bu şekilde ilerledik eğitim verince yavaş yabaş kendi odama gittim,şuan odada ben varsam uyuyamıyor..hiç güven falan zedelenmez korkmayın çocuğunuza iyilik yapmış olucaksınız.çünkü insan uyurken ister istemez hsreket ediyor sağa sola dönüyor vs ve bunlardan etkileniyorlar kaliteli uyuyamıyorlar.benim oğlum öyle en azından.her hareketime uyanırdı