Kardelen1220 Merhaba arkadaşlar sma mama kullanıyoruz ama son zamanlarda mama bulmak zorlaştı ebebekten alıyodum normalde ama mağazada bulamıyorum. Probiyotikli optipro vardı en son onunda fiyatı çok pahalı benim gibi sorun yaşayan varmı?
Hydralina Evet çok haklısın, eczanelerde bile bulunmuyor, depolarda yokmuş, üretimde sıkıntı var herhalde dedi eczacı, ben de civilden sipariş verdim dün
Kardelen1220 Musam internette var bakıyorum fakat konu mama olunca insan anında elinde olsun istiyor yetişememe durumundan dolayı çareyi internetten alarak bulucam sanırım artık