Rikaa dogum yaptığım hafta annemler covit oldu ve biz yakin temasliydik.annemin pozitif olduğunu beni arayıp söylemişlerdi benim numaram kayıtlı olduğu icin.yeni dogum yaptim,yajin temasliyiz dedim, karintana bike uygulamadır.biz kendimiz,kendimizi karintaminaya aldik,eger varsa kimseye bukastirmayalim diye.cok şükür birsey yoktu bizde ama nasıl bir sistem çözemedim hala