Emirin_Annesiii canım 4 cok anormal dııl. Kızım ilk gun 4 5 kez ertesi gun 10 15 kez yapmıs tı bu anormal iste. Surup var hemen kesiyor.
Diafuryl (bu ısal ıcın)
Flagyl ( bu amip oldugunda ısalı hemen kesilsin diye kullandığımız antibiyotik)
Drlar hep bu ikisini veerır. Canım bizde berbat bir koku mukuslu kaka vardı. Kızım 15 kez belki daha cok saymadım durmak sizin kaka yapıyordu. Yeterkı bıse yedirim pat cıkarıyordu. E ile olunca halsizlik olur kg verir. Hemen ılac kullandık. 2.gun duzeldı elhamdülillah