Merhabalar sevgili anneler kızım dış çıkarıyor ve dişleri felaket kaşınıyor sanırım çünkü çok saldırgan ve sürekli birşeyleri ısırma derdinde. En az zarar veren yada organik varsa tabi kullanipta memnun kaldığınız dış jeli markası nedir acaba? Şimdiden hepinize teşekkür ederim 🙂