Merhaba anneler bebeğim 2 aylık ve doğduğundan beri evolvia kullanıyoruz gaz ve kabızlık problemimiz hiç olmadı Allaha şükür kilo alımımız da iyi 2900 doğdu şuan 6300. Ama evolvia diğer mamalara göre biraz pahalı 104 liraya eczaneden alıyorum. Sma ya geçmek istiyorum çünkü diğer mamalara pek güvenmiyorum gaz ve kabızlık konusunda. Sma hakkında düşüncelerinize ihtiyacım var