Tuba Deniz773 Kimyon çayı için arkasına, inşallah fazla etkilenmez😪 bana ebem hep derdi ki, sana gaz yapan her şey bebeğine de yapar, ona göre ye iç☺️ Bide nane, maydanoz ve adaçayından uzak durun, sütünüzü azaltabilir.
Han30 Deniz773 kuru fasülye nohut mercimek 3 ay uzak durdum. Ve inek sütü brokoli karnabahar falan. Şuan 6 aylıgız herşeyi yiyorum acı hariç. Kuru fasülye 4. Ayımızda haşlarken kimyon attım suyuna gszını aldı. Bebeğe geçiyor gerçekten sende olan gazda
Han30 Deniz773 tavuklu şehriye çorbası içtim hem kıç ayında dogum yapmıştım hem vitamin. Tarhana çorbası içtim güzel süt yaptı. Ezogelin içtim. Geceleri bile acıkıyordum ben ilk 1 ay. Gece tahin pekmez helva. Kahvaltıda dereotu yumurta mutlaka. Kuruyeşim ceviz fındık hangisi olursa. Humana çay bende iyi süt yapıyordu. Makarna ve Bulgur pilavıda güzel süt yapıyor ama bulgur bi kere 3 ögün yiyince çok gaz yapmıştı. Kırmızı beyaz et hergün yiyordum. Oglum her ay 1 kg alıyordu. 2. Ayında 1 kg 100 gr almıştı hatta. Şuan 6 aylık kg sorunumuz yok inşallah olmaz ilerdede