Nes1989 Kızlar selam beneğim 6 ay 10 günlük 3 gündür akşam 6.30 da gece uykusuna girip sabah 7 ye kadar yatıyor ilginç depğil mi hastada değil ama gündüz çok az uyuyor en fazla 2 saat yatıyor sonra ayakta acaba bir dönem mi bu yada sıcak mı etkiledi ?
Enfalmina Nes1989 sen ciddi misin masaAllah benim.kızım 6 aylık olcak kırklı bebek gibi saat bası kalkıyo darısı başıma diyim 😂 ne güzel işte kîz daha ne istiyon😅
Nes1989 Enfalmina geceleri biraz babayı görse aktivite yapsa ii olurdu callahi ciddiyim zaten normalde de 9.30 yatar 8 kalkar uyanmaz 🙈