Az önce doktordan geldik bebegim 11 buçuk aylık bu zamana kadar hic hasta etmedim ama üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş kuru öksurup hafif burun akıntısı vardı uykusundan aglayarak uyaniodu falan doktor parol bide bitkisel bi şurup verdi cok iyi geldi