Oğlum 6 ay 25 günlük. Altta iki dişini çıkardı çıkarırken geceler zehir oldu Bi hafta düzeldi şimdi de baktım üst dişi patlayacak geceleri yarım saat 1 saatte bir uyanıyor 😔 uykumuz falan kalmadı. 10 kez emiyor nerdeyse gecede. Bende beşiğe al bırak yapmaktan yorulup kendi yatağıma aldım artık. Şunu sormak istiyorum bu dönemde ağrıyı hafifletip gece uykusu nasıl düzelir hep böyle kalmıyorlar dimi 😪