Babe şu yangınlar bi kontrol altına alınabilse inşallah… Kendi insanımızın derdine düşemiyoruz bu mülteci sorunu yüzünden.
Ülkemizde azınlık olduk resmen! Tahammülüm kalmadı artık benim bu konuya. Irkçılık yapmak istemiyorum ama kendime engel olamıyorum. Suriyeli kim ya? Afgan kim? Pakistanlı kim? Bunlar neci? Neden benim ülkemdeler ve bu cüreti nereden alıyorlar?
Hırlı mı hırsız mı? Tecavüzcü mü? Katil mi? Sapkın mı? Pedofili mi? Kundakçı mı? Kim bunlar? Belli ki öncelikleri Türkiye değildi, başka ülkelerde şanslarını denediler ama oralarda süreç böyle işlemiyor. Baktılar ki bu ipsiz sapsızlar düzeni bozacak; sınır dışı ettiler. Şimdi bu ipsiz sapsızlar da kendilerine yeni bir hedef arıyor, ülkemi seçiyor!
Allah sonumuzu hayır etsin. Hiçbirine acımıyorum ve hiçbirini istemiyorum ülkemde.