Batida farkli noktalarda cikan yanginlar
Doguda akin akin gelen Afgan multeciler
Kuzeyde sel felaketi
Tum dunyada zaten covid belasi..
Kizlar neler oluyor neden yaa ? Artik hergun farkli bir gundem.Psikolojim kaldirmiyor yasananlari.Hic birsey beni mutlu etmiyor.Cocugumun gelecegi icin endise ediyorum
Ozellikle Manavgat’taki yanginin önünün alinamadigi söyleniyor.Isparta hatta Konya’ya kadar ilerleyecegi soyleniyor.Cok korkunc degil mi?
Afganlar icin artik diyecek söz bulamiyorum.1 tane kadin yok cocuk yok.Gencecik delikanlilar sirt cantalariyla yuruyerek geliyorlar..Onlarca Afgan…Ve ben bu durumu asla masum gormuyorum.
Allah’ım sana emanetiz….