Wrw ama emmedikçe de süt gelmiyor. Bebek hareketlendikçe sağmak çok zor oluyo. Sağ sonra bebeği besle. Makineyi yıka derken çok zaman geçiyor ve sağamıyor insan çocuk durmuyor. Keşke beni emseydi . Tel tek de deniyorum karışık da ama yemeyince yemiyor. İnşallah düzelirler ya çok stres bu ek gıda işi