Mum off of okurken bizi düşündüm hemen, sizden bir akıl alayım, eylülde 15 aylık olacak bebeğim, bende iş başı yapacağım gibi gözüküyor maddi sıkıntılarımız var çünkü. Babaanne ben bakarım diyor. Cok istekli. Ama üzülerek söylüyorum çok cahil, sabah 10 dan akşam 10 a kadar aralıksız dizi izliyor. Yemin ederim 1 saat boşluğu yok. Evet bebeğimi candan seviyor ama ne zaman gelse dizilerinden de geri kalmıyor. E mecbur bebekte onunlayken dizi izliyor. Şimdi ne desem bilmiyorum. Istemeyeceksem baştan söylemem gerek, sonra çok kırılır çünkü biliyorum. Üstelik O bakarsa 1 yıl bizimle yaşayacak. Öte yandan kreşler 15 aylık alır mı bilmiyorum, genelde tuvalet eğitimi almış olmasını istediklerini duydum. Bakıcı mı babanne mi? Buda zor bir soru şuan benim için. Siz bu bilgiler ışığından ne önerirsiniz?