Mommm12 evet belki de daha fazla sürede düştü ama geç düştü ve geç iyileşti, doğumum zor geçmişti hem acı vardı otururken hemde idrarımı tutamıyordum ama çok şükür geçti hepsi, şu an 2.5 aylık olduk doktor kontrolüne de kurban bayramında gitmiştim geç iyileştiği için bi problemim yokmuş. Sizindr anladığım kadarıyla benim gibi olacak ama geçiyor sıkıntı yapmayın.