Almina4497 Kayınpederimi kaybettim 2aylık bebegım var ve eşim yurtdısından gelecek cenazeye bebegımle gıtmelı mıyım bana kalsa bebegım olmasa hemen atlar gıderım napmalıyım bana akıl verın saglıklı dusunemıyorum😢😢
Annesii Almina4497 başınız saolsun . Benim kayınpederim vefat etse şahsen giderdim cenazeye bebek engel olmamalı tabi sağlığı yerinde ise, tabi zor olacaktır sizin için.
Almina4497 Zehrafth bebegımı anneme bırakmayı dusunuyorum durmayan bi cocuk orda cenaze işlerıyle olmak ve bebek bılemıyorum
Annesii Almina4497 ooo baya uzun yolmuş .eşinizle birlikte çıkabilirseniz çıkın yola size yardımcı olur. Emziriyormusunuz
Almina4497 Eşimle ayrı yerlerdeyız bebekle gel dıyor ama yollarda zor olacak mama yıyor emiyor da oyuzden uzulerek bırakmak zorunda kaldım eşim yurtdısından gelıyor cenazeye zor bilet bulabıldı oyuzden benı alamıyor bol dua edın nolur🙏🏿🙏🏿
Poyrazz Almina4497 sezeryan doğum yaptım bebeğim 6 günlükken annem vefat etti 15 saatlik yola gittim ve karlı bi memleketti bence sizde aynı sekilde bebeğinizle birlikte gidin durmasada daha cok kücük sonucda annenizede bıraksanız durmicakdır en azından yanınızda olur ve eşinizi yalnz brakmamş olursunuz