Tobby19
hayır değil gayet normal duruyor. Benim oğlum 11 aylık ve üsttekiler aynı böyle kabarık 3 aylık olduğundan beri ve hala çıkmadı. İlk alttan iki çıkarttı şimdi üstten köpek dişini çıkartıyor. Sıralaması da önemli değil bu arada, bazıları üstten de ilk çıkartabiliyor🥰 diş çıkarma da uzun bir süreçtir.