Merhaba arkadaşlar. Daha önce kızımın çok iştahsız olduğunu yazmıştım. 17 aylık,9.400 kilo. Bu ara iyice yemeyi bıraktı. Sadece mama istiyor. Doktorlar normal değerler deyip, kalıyorlar. Maalesef onlarda bu konuda bir şey yapamıyor. Son bir ümit, bir diyetisyen ile görüştüm. Cumartesi seanslarımız başlıyor. Sorun şu ki, kendisi mamayı azaltma yoluna gidecek. Korkum, çocuğun iştahsızlığının geçmemesi, üstüne mamadan da soğuması. Sizce ne yapmalıyım, mama konusunda?