bebegime süt sagarak veriyorum normalde her sagdıgımda ibaya çıkan süt şimdi yarısı bile çıkmıyor sagma sayımı azalttım gögüslerim normalde biraz uzun süre sagmazsam agrır şişik olurdı akardı uzun süre sagmadıgımda şimdi ise hiç bir belirti yok yumuiacık oldular doldugunu hissetmiyorum acaba azaldı mı git gide