Balannesiiiiii Melikeeeecansuu dün güzel geçti ilacı aldık ama kullanmadım fitil vermiş doktor ateşini kontrol ettim çıkmadı bugünde uyku huzursuzluğu var sadece dünden kalma olmalı
Melikeeeecansuu Balannesiiiiii bızdede aynı ates yok ama uykusu var bı 1saat aglıyor ondan sonra uyuyor
zhrayca2001 Melikeeeecansuu bizimkide öyle olmuştu. Çatlayacaktı şoka girdim yarım çay kaşığı calpol verdim. Emzirmek için yatırınca da ağlamaktan ememedi. En son emzik asla tutmayan bebeğim emziği asıla asıla iç çeke çeke eme eme sızdı kaldı
zhrayca2001 Melikeeeecansuu canlarının acısından ememiyolar bile yavrucaklar Rabbim yardımcımız olsun