Kızlar daha öncede bununla ilgisi post açmıştım ama artık dayanamıyorum.. 😞 Bebeğim 1 yaşında çok sinirli bir bebek. Beni resmen dövüyor. İki eliyle saçlarımı tutup yoluyor kafama, yüzüme vuruyor ama düşmana vurur gibi vuruyor. Sadece bana da değil herkese karşı böyle. Nasıl düzelteceğim bilmiyorum 😞 kimseden de görmüyor. TV vs izlemiyor bütün gün kaynanamı, beni,babasını dedesini görüyor. Kendini böyle ifade ediyor diyorum ama çok fena vuruyor. Sorun canımızı yakması da değil bunu hiy haline getirmesi 😞 kendine de vuruyor çünkü kafasını bilerek yerlere duvara vuruyor 🥺