Nedense bu hareketten çok korkuyorum bebeğim altı aylık sırt üstü yatarken kollarından tutup oturur veya ayağa kaldırır pozisyona getirilmesi. Doktorumuzda yapıyor ama içim gidiyor kolu incinicek diye bugunde kayınvalidem yaptı oğlum yatıyordu kollarından tutup ayaga kaldırdı içim gitti hemen kalktım kolu incinir yapma dedim ama yavaş yapıyorum bişey olmaz dedi 🤷🏽♀️