becbz4- HaticeClk biz kullanıyoruz, her gece yatmadan onun sesi ile dalıyor uykuya. Gündüzleri de yanına koyuyorum uyurken, uyanınca oynuyor bir süre Budi ile kendi kendine 🙂
Epifenomen-gkc HaticeClk 7 ay kullandım çok memnundum, bebegime uyku eğitimi verirken de onunla oynayarak uyumayı öğrendi. aldıgımda duracell pil taktım 7 ayda hiç bitmedi. Çok da çalışırdı hele ilk zamanlar. Hemen pil.bitiyo diyenler başka pil mi kullandınız?
Mommy_Bird Pantikatak bizimde öyleydi sayfayla iletişime geçtim BİM’in kalem pilini önerdiler gerçekten de işe yaradı en iyi performansı onunla aldık şu an çok memnunum bi deneyin isterseniz
Noblemom Beş para etmez çok a gidiyor pil o kadar para etmez yani hemde uyku arkadaşı olmak için fazla büyük ben ce benim çocuğum beyaz gürültüde uyuyo yeni birşey söyledim 109 tlye onu deneyeceğim 😊
HaticeClk Epifenomen-gkc akıllı sensörü var diyolar Peki doğrunu bebek ağlayınca çalışıyormuş tekrardan
becbz4- HaticeClk 6 ay oluyor biz kullanalı, pilini 2.kez değiştik daha. O kadar da hemen bitmiyor aslında pili
Epifenomen-gkc HaticeClk evet. Budi yi çalıştırınca kendiniz müdahale etmiyorsunuz, 50 dk boyunca kendisi çalışıyor ve sonra 50. Dk sonunda susuyor ama kendiniz kapamamalısınız. Bebek ağladığı an sensör devreye girip çalışıyor
Marmadal Ben çok memnunum. Uyuyacağı zaman direkt açıyorum uykuya dalmasını ve kolay kolay uyanmamasını sağlıyor. Geçen dışarda bi yerde düşmüş oyuncak, geri dönüp yollarda ayıyı aradık resmen, neyse ki bulduk😄
Marmadal HaticeClk biz kaybettiğimizi anlayınca gidip arayalım dedik, arkadaşım vardı yanımızda, boşverin altı üstü oyuncak ayı dedi, Allah’ın ayısına 250 lira verdik diyince şok oldu 😅