Mlkgktg Merhaba hanımlar 4.5 aylık bebeğim var ve sanırım hamileyim 😕 ne yapıcam bilmiyorum çıkmazdayım regl günüm gecikti 5 gün çok korkuyorum.
kaymakliekmekkadayifi Mlkgktg varsa hayirlisi olsun kuzucum benimde bebegim 4 ay 26 günlük ben hala adet olmadim gebe kalirimda anlamam bi sure bu yuzden diye korkuyorum😂
Mlkgktg ikizbabymom bugün test yaptım ama cok silik cıktı oyüzden pazartesi günübe ravdevu aldım gecikme olabiliyodu ama bu kadar uzun değil
Ozge04858 ikizbabymom ben 10 11 gün bekledim ilk hamillegimdi basta yaptım olmadı o güne kadar bekledim belki olurum diye olmadim
Yusufkerem16 Hazal8 yapar yumurtlama daha geç oluyor emzirme hormonu yüksek olunca siz yine de test yapın
Mlkgktg ikizbabymom bebeğim çok küçük o yüzden korkularım var psikolojikmen herşeyi düşünüyorum şuan ve iyi durumda değilim.
ikizbabymom Mlkgktg kolay olacak demiyorum ama ileride çok güzel olacak birbirlerine arkadaş olacaklar benim de ikizlerim var şimdi 22 aylık oldular çok rahayladım geçiyo zaman böyle kalmıyolar büyüyolar
Mlkgktg kaymakliekmekkadayifi insallah canım ne diyelim taktiri ilahi korunmakta işe yaramıyormuş ne yazkki
Glchn_shngl kaymakliekmekkadayifi benimde 3 aylık oldu kızım hala adet olmadım inşallah kaza kurşununa kurban gitmeyiz 😂
Ndmdmr kaymakliekmekkadayifi 5 ay 21 günden merhaba kırkım çıktıktan sonra birdaha hiç adet olmadım emziren annelerde normal dediler saldım çayıra mevlam kayıra korkuyorum dört beş ay sonra doğum sancım felan tutacak 😅
Mlkgktg ikizbabymom inşallah canım sevinsem mi üzülsem mi bilemedim rabbim hayırlısı neyse onu nasip etsin
ikizbabymom Mlkgktg çıkmaza girdiğim dönemler olmadı mı çok oldu eksileri kadar artıları da var kimseye ihtiyaçları olmuyo bi yerden sonra sana bile birlikte oyunuyolar onların oynadığını görmek iletişimlerini izlemek o kadar güzel ki🥰
TospikOglusum Secl Benim.bebgim 6ay 26gunluktu ozman ilk adetimi olmuştum korkma canm 1yila kadar adet olmayabilirsin normal.yani
ikiprens_annesiii Secl bende 6 buçuk ay sonra çok şükür oldum göbek mobek kalmadı ya nasıl hafifledim 😂😬
Han30 ikizbabymom daha önce çünkü 4-5 gün geçince yapıp hep negatif olunca yine hamile degilim diye yapmak istememiştim.😊 6-7 aydır çocuk denemesi olup hep negatif görünce insan😑