50 günlük bebeğim var. Doktorum günde 4 kere 15 damla kullan dedi. Öyle kullanınca bebeğim her bezinde kaka yapmaya başladı diğer kişilerinde daha az kullandığını duyunca ben günde 3 defa 10 damlaya düşürdüm. Ama gazımız artarak devam ediyor doktorum bu aralar yine 15 kullan dedi. Bizim gibi bu kadar çok kullanan var mı?