Arkadaşlar son 1-2 aydır ara ara kasık ağrım oluyordu enfeksiyon olduğunu sonradan anladım. Randevu almıştım ama aksilik oldu bu hafta gidemedim. Dünden beri fazla kasık ağrım var yürüyüşe çıkmıştım daha da arttı. Sağlık ocağına gitsem enfeksiyon için ilaç yazar mı acaba ya? Bilgisi olan?