alparslanyy biz ne yazarsak yazalım, senin emzirmeye niyetin mi yok bacım? Onu söyle bi önce.sen de yorulma bizde yorulmayalım.meme de çok kalınca mememin ucu acıyor dersen olmaz bacım.emzirdikçe iyileşecek memenin ucu.Sen yok ona böyle,yok buna şöyle dersen biz napabiliriz.🤷♀️Herkese ama ile başlayan bi sürü cümle yazmışsın mübarek.mamayı kes,emzirmeye devam,meme ucun ömür boyu acımayacak merak etme,geçici bi şey.ama mamaya devam edersen, meme ucunun acımasına razı geleceğin günler yakın olabilir.