Prolaktin yüksekliği nedeniyle dostineks verdi doktor. 13 saatte 1 yarı içmem gerekiyormus. Ictim 2 gun ama hala sütüm geliyor. Normalde sağarak besliyordum kızımı. Suan süt oldugu için tekrar sağmam gerekiyor mu ustum basim islandi sütte kesilme olmadi. Bu ilacı kullananlar lütfen bilgisi olan yok mu