Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 15 günlük oldu doğduğu günden beri uykudan uyandırmakta çok zorlanıyoruz. Hatta zorlanmayı geçtim uyandıramıyoruz. 5-6 saatten önce asla uyanmıyor. Üstünü çıkarıyorum, altını açıyorum, ağız mendili ıslatıp göbeğini koltukaltını siliyorum, hemşire tavsiyesiyle ayağının altına tırnağımla hafifçe baskı yapıyorum ama bunlar rağmen uyanmıyor. Hafif kıpırdanma yada küçük ağlamalar oluyor o da toplasanız 40-45 saniye sürüyor sonra yine uyuya kalıyor. Sonrasında çok aç kalktığı için iki ğöğsümü 1 saatte emim bitiriyor ama doymuyor mecburen mama vermek zorunda kalıyorum. 2-3 saatte bir kalkıp emse sütte yetecek ama uyandırmak ne mümkün. Doktor 5 saati geçirmese iyi olur bu kadar uyumasında bir sorun yok normal dedi ama bilemiyorum kafaya taktım biraz. Buna benzer bir durum yaşayanlar fikir verebilirse çok sevinirim.