Bol köpüklü türk kahvesi yapan makine önerirmisiniz
AntiFilozof Arçelik kullanıyorum 4 senedir memnunum ☺️
AntiFilozof arzum kullanıyorum 2,5 senedir memnunum gayet
AntiFilozof tefal köpüklüm var bende. Közde pişirme özelliği var köpüğü tadı çok iyi
AntiFilozof Arzum okka. 1 yıldan fazla oldu kullanıyorum. Çok memnunum
nur-nr_123 mini telvemi
Okka 👌🏻 Aşırı iyi köpüğüyle tadıyla efsane
AntiFilozof evet cnm
AntiFilozof okka kullanıyorum çok memnunum 2 yıl olucak