6,5 aylık bebeğim birkaç gündür çok huzursuz eline ne geçse ağzına götürüp ısırır gibi yapıyor daha dişi yok emerken de sımsıkı ısırır gibi yapıyor ve bazen istemeden bağırıyorum çok acıtıyor ısırıp çekiyor resmen koptu sandım bunu neden yapıyor diş olabilir mi ağzı da akmaya başladı