Doğrumu bilmiyorum Facebooktan Antalyalı bi vatandaş bi video yayınlamış kundakçılar yakalanmış.. Jandarma arabada bekletiyo, vatandaşlar öfkeli bi şekilde saldırmaya, teröristlerin aşağı indirilmesini istiyo.. Jandarma ormanı yakanların onlar olduğundan emin olmak istiyo haliylee.. Nasıl sinirim zıpladı izlerken yaa Allahım bu belalardan bir an önce kurtarsın güzel ülkemizi.. 😔