Kızlar 5 aylık oğlum var. Pipisinin altı yumartalarının üstü böyle pişik gibi de değil kızarık sanki sert kuruyor gibi. Doktora götürdüğümde baktı birşey demedi. Doğduğundan beri prima kullanıyorum hiç pişik olmadı ıslak mendil olarak baby me kullanıyorum hiç birşeyini değiştirmedim. Bepanthol mustela desitin kullandım geçirmedi. Sudocrem aldım geçirdi ama sürmeyince tekrar oldu. Acaba bez mi yapıyor. Sonradan alerji pişik tarzı birşey olma ihtimali var mı? Bezi mi değiştirsem ıslak mendili mi. Islak medilide her açtığımda kullanmıyorum. Sadece kaka yapmışsa temizliyorum.