2maviboncuk bu nasıl bi zihniyettir…. Memleketimizin her yerini yakıyolar onca ölen canlılar var hiç mi acımıyorlar hiç mi zicdanınız yok… Nice insanların evleri yandı nice insanların geçim kaynakları olan hayvanları yandı onlarda canlı…. Ormanda onca ölen canlılar… Yürek dayanmıyor bunu yapanlar nasıl acımıyor aklım almıyor… Vicdan yok demekki olsa yapamazlardı.. canm memleketim inş bir an önce bu yangın durur biter… Yüregimiz yanıyor 😥😥😭😭