Doğum yapalı 2 ay oldu arkadaşlar hamilelikte bıraktığım sigarayı doğum yaptıktan sonra tekrar başladım 2 aydır içiyordum ve bugün net bir kararla bırakmayı seçtim ancak vicdanen o kadar rahatsızım ki 2 aydır bebeğime ne kadar zarar verdiğimi bilemiyorum sorum bundan sonra içmesem bebeğimin vücudunda sigaradan kaynaklı aldığı zarar neyse geçer mi ?