selinyildiz Kızlar doğum yapalı 45 gün oldu hala kanamam devam ediyor çok gelmiyor ama akıntı şeklinde devam ediyor normalde 40 günde geçmesi gerekmiyor muydu doktor kontrolüme de daha var bilemedim ne yapmam gerektiğini
selinyildiz Nesmus07 evet ya yazın zor oluyor gerçekten 9 ayın sonunda bu kadar çok olması daha zor 😂