momtgb0676 Kızlar bebeğim 14 günlük ve kakası sarı renk minik parçalar şeklinde. Bu doğal bir durum mu
Melin16 momtgb0676 Benimkide 13 günlük canım normalmiş pazartesi bende doktora sormuştum benimkide aynı.
okuloncecianne momtgb0676 evet çok normal o kesik süt gibi parçacıklar olduğu sürece güzel besleniyor demek 🥰 sağlıkla büyüsün 🙏🏻
momtgb0676 Cressida çok şükürr. Çok fazla kaka yapıyor belki 10 kez bez değiştiriyoruz bu da normal mi
Cressida momtgb0676 ılerde yeşil kaka da yapabılır buarada ben panık olmuştum meğersem yesıllık yedıgım ıcınmiş.. sen ne yersen bebeğe o gider demişti doktor. Cok şaşırmıştı :)))
Cressida momtgb0676 yenıdoğanlarda sık oluyor zaten bu normal ılerleyen zamanlarda azalıyor git gide. Oglum 4 aylık olunca mesela gunde 3 kez filana düştü kakası. ;)