Merhaba, işe tekrar başladığım iki ay olucak. Oğlum 8 aylık. Babannesi ve Ananesi dönüşümlü bakıyorlar. Akşam eve vardığımızda uyku saatleri gelmş oluyor.Saat 8 de çıkıyoruz. Evimizie geçiyoruz yııkıyoruz sütünü içiriyoruz ve o esnada uykuya giriyor. Sabahta 8 de evden çıkıyoruz bazen uyanmamış oluyor. Uyandırmak zorımda kalıyoruz. Yani çocuğu günde iki üç saat görüyoruz. Oda uykulu anları oluyor genelde. Çocuğum sanki artık beni unuttu gibi göz temaslarımız azaldı. Beni görünce heyecanlanmıyor. Ama dedelerini görünce çok heyecanlanıyor :( bu durum çok psikolojimi bozdu. Çok üzülüyorum.