Acemiannelerklububaskani Ah kızlar ayağımda hic sallamayacağım alısmasın dedim ama caresiz kalınca herseyi yapıyormus insan🙈
29052021 Acemiannelerklububaskani ben de sallamam dedim salladım. Emzik asla kullanmam dedim kullandım. TVden tlfndan uzak tutarım dedim ama çok ağladığında ilgisini çekmek için kullandım. Kızım 2 aylık ve yapmam dediğim herşeyi sırayla yapmak zorunda kaldım-kalıyorum😁
[silindi] Acemiannelerklububaskani Sallama ne olursa olsun sallama 😓😓😓 ay çok korkunç günler yaşadım o sallama yuzunden hiç bı anne salladım istemiyorum
Acemiannelerklububaskani [silindi] ah inan ben de hic istemiyorum ama bazen dayanacak gücüm kalmıyor😓
Acemiannelerklububaskani 29052021 benimki emzik tutmadı yoksa onu da yapacaktım bence büyük rahatlık😂
Oguz68 29052021 tipki biz 😬 ikibucuk ayda her seyi yaptik masalhhh diger krizlere pek bisey kalmadi 😁😁😁
[silindi] Tosbik1406 biliyorum bende o yüzden salladım 😐 ama sonra büyük bi felakete döndü sallamak bıraktığım an uyanıp çığlık çığlığa ağlıyordu 😓ne gece ne gündüz uyumuyodum . 2bucuk ay uyumus biraz zaman ve sabır gene uyur .
Acemiannelerklububaskani [silindi] memede ya da kucakta pış pış pış yaparak uyutuyordum ama bu aralar asla uyumuyor uyuduğunda da 10 dk sonra kalkıyor