Hafisee Canselbdz benmkide 22 günlük 2 saatte bir uyanıyo öyle emziriyorum ama 3 saati gecmesin sarılık olabilir ayagını gıdıklayın uyandırın gerekirse
91817161 Canselbdz 3 saat çok uzun sarılık olmasın çocuk ben saat başı emziriyordum hem kilosu da baya iyi oluyor emzirmekten korkmayın