Bizim doktorumuz bize antibiyotik damla verdi ben tecrübesiz başladım kullanmaya. Ama hiç geçirmedi. Sonra araştırdım. Ve daha o zaman 1 aylık bile değildi. Sakın damla krem bişey kullanmayın. YouTube dan göz tıkanıklığı masajını izledim gün içinde emzirirken 3 5 kere yaptım bi haftada geçti. 👍🏻👍🏻 Minik yavrularımıza bazen doktorlat bile hemen ilaçla tedavi ettiriyor. Dikkat edip araştıralım.