Lilam yeni kullanmaya başladım 3 ay oldu doğum yapalı iki defa regli oldum doktor ilacın yan etkisi olabilir dedi ama bu konuda beni rahatlattı lohusalık dönemimde nerdeyse hiç kanamam olmamıştı. Korunurluğu açısından doktor yüzde 95 korur ama yine de dikkat etmek gerekir dedi. Bende yeni kullandığım için çok tecrübeli değilim evet koruyor diyemem ama doktoruma güveniyorum. Özellikle yasmini kullanma dedi sizde kullanmayın bence bebeğe zararı olmasa banada Yasmine devam et derdi kesinlikle içme dedi