Annekizz Kızlar 6 ay aşısı yaklaşıyor ayın 2sinde vurulcaz ve 4 tane çok korkuyorum kızımın canı yandığı zaman ağladığında nefesi gidiyor napıcam bilmiyorum 🥺 Akıl verin bide neresinden vuruyolar ve yan etkileri oluyormu offf çok sitres yaptım 😰
Safiyenurrr Annekizz yaaa bende 2ci ay aşısı 3 tane ondan korkuyorum yarın olacak ve 4 aşı daha da gözümü korkuttu. Ama şöyle düşünelim aşı olmasa daha ağır hastalıklar ile karşı karşıya kalacak böyle düşünerek soğuk kanlı olmaya çalışıyorum
Oznuryunus Annekizz bende bununla ilgili post açmıştım yaklaşık bir ay önce hiç korkmayın öbürleri nasıl geçtiyse bu da öyle geçti bizim çok hafif ateşi oldu 37.2 onu da nemli bez koydum koltuk altlarına geçti
changeyourlife Safiyenurrr bizde dün olduk çok ağladı yavrum eve gelince baya çektik şükür bugün iyi sizede şimdiden geçmiş olsun 💐
ArdicEge Safiyenurrr 2.ay aşısı 3 tane ama biri agızdan alınıyor. Diğer ikisi bacaktan☺️ Ağızdan icirdikleri rotavirüs aşısı
endoplazmikretikulumiste Safiyenurrr bir bebek hastalıktan ağlayacağına sağlık İçin ağlasın derim ben hep ve aşı günlerinde kendime moral verirm
Mucizem-Sare54 Oznuryunus 4 vurmuyorlar deyince yanlış anladim pardon bu arada aa 4 vurmuyolarmi asi kartında 4 yaziyo 2 vuruyorlarsa iyi
prensannesi55_ Annekizz Salı gunu olduk biraz zor gecti ateslendi cok huzursuzdu bugun daha iyi inşallah iyi gecer sizin 😊
Muhasebeciana Annekizz 4 tane degilki canim 3 tane asi 2 si bacak 1 i agizdan damla endiselenme her bebek farkli atlatiyor biliyorsunki daha onceki asilari nasilsa yine oyle gecer telas etme ates durumunu gozetle ara sira sadece gecmis olsun simdiden
Annekizz Muhasebeciana Ondan değil kuzum 4.5 aydan sonra nolduysa canı yanıp ağlarken bi nefesi gider gibi oluyor o yüzden telaş yaptım
Muhasebeciana Annekizz anladim canim doktoruna soyledinmi peki birsey diyormu doktor soylemediysen haberdat et doktorunuzu bakalim o nediyecek
esraozcan52 Annekizz Biz vuruldum huysuzluk yaptı bir tek başka vi etki goremedim 2 bacak 1 ağızdan damla şeklinde veriyor agiznda verdiği için 1 saat emzirme mama verme dedi emzik dair verme demişti bize emzik ne alaka anlamadım ama 😂
Annekizz esraozcan52 hadi yaaa saat başı emiyor benim kız 🤦♀️ Neyse doktorun yanına girmeden bidaha emziririm