Seda92222 oncelikle madem emmedigi zamanda sagiyorsunuz sutunuz kesilmez merak etmeyin iciniz rahat olsun. Bir yakinim bebegi 9 aylik olmak uzere nerdeyse 2. Ayindan beri sagip veriyor. Yani hala da sutu var masallah. Meme reddi olayina gelirsek 4. Ayda atak oldugundan bebisler birwz huy degistiriyor ve sorun cikariyor. Hatta hava cok sicak oldugundan emen bebekler bile emmek istemeyebiliyor. Bence bebeginize biberon kullanmayi birakin. Siringayla,kasik biberonla,kasikla filan vermeyi deneyin. Cok zorlanirsaniz sulukla. Tabi ara arada memeyi teklif edin. Ama baskici olmadan kafasina filan mudahale etmeden. Ten tene temasi deneyebilirsiniz. Uykuluyken emzirmeyi filan. Yani oyle tamam bitti artik memeyi birakti diye dusunmeyin. Doner Allah in izniyle cok olmamis birakali. Bir de kucaginiza aldiginizda endiseli olmayn. Boyle surekli acaba emecek mi diye stres yapip ona o sekilde bakmayin. Eskiden nasilsa yine ayni emziriyormussunjz gibi davranin. Yoksa o da strese girip istemeyebilir. Gogsunuzde uyutmayi filan da deneyebilirsiniz emzirmeyi teklif etmeden. Amac memeye yakin dursun iyice uzaklasmasin.