Vildan2334 Zeycan lansinoh bana da iyi gelmedi gumus kapak cok iyi geldi bi de eczanede satilan garmastan pomad var oda iyi geldi emzirmeden once silmeniz gerekiyor ikisiyle sadece 5 gun yasadim göğüs ağrısı insallah sizin de hemen gecer bide yaraniz gecene kadar silikon uc kullanabilirsiniz acinizi biraz olsun hafifletir
okuloncecianne Zeycan Her gün muhakkak lansinoh kullanın, günde üç kere de bebeğiniz emdikten sonra garmastan sürün.Açık kalsın göğsünüz onu sürdüğünüzde ya da kalkan takın. Bebeğiniz emmeden önce güzelce temizleyin ama garmastanı. Ben böyle iyileştirdim.
Duyguege Zeycan e bebekte lansinoh meme ucu yaraları İçin krem var bunu hemen kullanmaya başlarsan çok çabuk iyileşme görürsün
Thebabyy Zeycan ben kremi sürüp sonra oraya poşet koyuyordum bir daha ki emmesine kadar oda yumuşatıyor du onun faydasını gördüm. Deneyebilirsiniz
Sefes Zeycan bnde cok sey denedim 10 larca krem ama hiçbiri fayda etmiyor en son sagıp ver dedi doktorum 1 ay içinde iyilesti ama bnm 1 göğsüm cok kötü idi digerinde cok yoktu yara az yara olanı emdirdim onun için emmeyi unutmadı diger göğsün iyilesince onu verdim… cok sükür sımdı rahat emziriyorum bnce hemen bi doktora gidip danısın…
Sefes Zeycan bir an önce doktora gidin antibiyotik krem tedavisini baslarlar o yara gercekten cok zor Allah yardımcınız olsun.. ama sunu unutmayın illaki geciyor ve gececek.