Mom987 evet öğretmenim 🥰
her çocuk özeldir tabi kesin olacak diye bir şey asla diyemeyiz hep bir hata payı bırakılır yaşantı deneyimler sonucuna göre, onlar da küçük insanlar sonuçta 🥰
Ama internette de Oedipus kompleksi yazarsanız benzer şeyler okursunuz üniversitede derste görmüştük 3-6 yaş fallik dönemde oluyorlar 😊 hatta kızlar da babaya düşkün olur ona da elektra kompleksi denir 😊