Mom0911 Haisos2525 eşim istedi Emre İsmini , Han olarak da ekledi ikinci isim. Kendi Erhan , Oğlum Emre Han olsun diye. Bende çok seviyordum zaten Emre ismini oğlum olsa koyacam diye, oldu koydum😁🥰İkimizin ortak karar diyebilirim
limonun_annesi Mom0911 benimde kardeşimin ismi emre evlenınce cocugumun ismini Emre koyarım dıyordum evlendım ama eşimin ismide Emre olunca koyamadım :) güzel isim adıyla yaşasın