Usengeccanee Kız çocukları için kazıtmaktan yana değilim🥴 Bizimde ikiz bebeklerimiz 4 aylıklar biri kız biri erkek..oğlumuzun geçen hafta komple kazıttık saçını aşırı aşırı çok dökülüyordu ve ağzına burnuna saçları geliyordu. Ay süper oldu bayıldık yani :) Ama kızımıza yapmadık yapmayı da düşünmüyoruz. Erkeklere oluyor da kız bebeklere bilemedim tabi karar sizin🌸