Ezgibebek İşe başlayacağım bebeğimde 4 aylık hala çok gazlı hala çok ıkınıyor biberonla beslenmek zorunda kalıcak bana en iyi gaz oluşturmayan biberon önerisinde bulunabilir misiniz sizin memnun kaldıklarınız neler?
cagankusunannesiii Ezgibebek Dr Browns en iyisi bence ablamın kızında kullandık çokta memnun kaldık biraz pahalı ama değiyo gerçekten
Vildan2334 Ezgibebek avent cok guzel bi marka ama gaz icin etkili oldugunu düşünmüyorum mamajoo ve tommie nin ozel biberonlari var onlara bakabilirsiniz
Mahirismomm Ezgibebek evet ben internetten aldım ve kehribarın bi boncuğunu kopardım yaktım cam kokusu geliyorsa gerçekmiş gerçekten de çam kokuyor
Btlbeyza Ezgibebek bende avent kullandim cok memnun kaldim ayrica kehribar kolyede aldim bebegim kucuk oldugu icin ayagina takiyodum ama onunda faydasini cok gordum
Ereninannesi1 Ezgibebek bir sürü marka var bende almak istedim kime sorduysam alma hiç bir işe yaramıyor diyorlar ama tabiki her çocukta aynı olmaz 🤗